onsdag 23 mars 2011

Uppdaterat mig..

Blev ingen tur till stan igår, däremot idag. Min snälla syster agearde privatchaufför och skjutsade runt mig på alla möjliga ställen. Stackarn. :/ Hämtade bland annat ut ett jättepaket på DHL. Fullt av nya 1000- och 2000-bitars pussel. Är ju en riktig pusselnörd, tur att bästisen har samma intresse. Haha.
En sväng till Ohlsson vart det också. Köpte dock inte lika mycket som jag tänkt mig, skattebeskedet vart inte direkt glatt om man säger så, men lite grann blev det ändå. Bilder kommer när jag kommer hem från jobbet.
Både på pusslen och nya tygerna.

Tillägg: Glömde ju naturligtvis fota innan jag ivrigt slängde in tygerna i tvättmaskinen så bilder blir först imorrn, när de har torkat. 

Inga kommentarer:

10 kilo innan jul!

LilySlim Weight loss tickers