torsdag 17 mars 2011

Då var det dags igen.

Ja, då var det dags igen som sagt. Förhoppningsvis lär jag mig att bli bättre på att uppdatera denna gång. Ska ge det en ärlig chans i allafall.
Denna blogg har legat och "mognat" skulle man kunna säga sen i början av 2008.
Jag har valt att starta igång denna istället för min gamla syblogg, då jag dels är dödligt trött på varumärket svali. Dels för att den gamla bloggen ger mig ångest då jag inser hur jäkla kass jag är på att uppdatera mig. ;) Och dels för att den inte längre kommer vara någon koncentrerad syblogg utan handla om lite allt möjligt. Jaja, big thoughts, vi får väl se.

Skämt åsido, med många bullar på jäsning i närmaste kretsen kommer det säkerligen bli en hel del
sytt och det är ju alltid roligt att föreviga sakerna man faktiskt skapar.
Så nya tag nurå. Tänker börja med att slänga in nya saker jag sytt men det blir även lite gamla alster bara för att fylla ut lite sådär. Ser ju så töntigt ut med bara ett inlägg ju.

Inga kommentarer:

10 kilo innan jul!

LilySlim Weight loss tickers