söndag 15 maj 2011

April april..

Det är tur att det var första april sist jag skrev, för då kan jag kanske säga att jag bara lurades?
Skämt åsido, veckorna har gått helt sjukt snabbt. Jag har haft fullt upp med både jobb, pusslande, ridning, 6-årskalas, mitt 30-års firande och en massa annat såklart. Därför har bloggen blivit lidande.
Massvis har jag hunnit sy dock, bilder på vad jag har haft för mig den här månaden kommer här. :)

 Många pusselkvällar med L..

 Pocketfodral har det också hunnit bli. Detta till Cissi.

 Mer pussel.. :)

Sommar linnen. Egenritat mönster.

 Ridning med K, här med Henning. <3

Mera sommarlinnen..

 Och ännu fler..

 Och ännu fler..

 Så här ser dom ut på förresten.

 Trosor åt Maria. ;)
 Pärlor som jag använde i ett byte.
 Napphållare till syrrans kommande bebis.

1 kommentar:

Veronica sa...

Åh vad fina napphållarna blev!!

10 kilo innan jul!

LilySlim Weight loss tickers